Verzending 1 – 3 werkdagen|Gratis verzending v.a. €50,-|Niet goed = Geld terug garantie*

Contact

Neem bij vragen of twijfel gerust contact met ons op. Je kunt hiervoor met onderstaand telefoonnummer bellen, mailen en/of een whatsapp bericht sturen. Wij helpen je graag!

0031 (0)6 313 394 65
info@olivestyling.nl 
Maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00u

Contactformulier

"*" geeft vereiste velden aan

Sleep bestanden hierheen of
Max. bestandsgrootte: 256 MB, Max. aantal bestanden: 3.

    Veelgestelde vragen

    Hier zijn enkele antwoorden op veelgestelde vragen

    Ik heb een mooi woonitem gevonden, maar hoe kan ik dit nu het beste stijlen?

    K
    L

    Het stijlen van een woonitem is per item verschillend. Wil je een mooie combinatie, dan adviseren wij jou te kijken bij shop the look. Hier staan vele combinaties van woonitems die zijn gestyled als set.

    Staat jouw woonitem er niet tussen? Neem contact op met het contactformulier, voeg foto’s toe waar je het item geplaatst wil hebben, foto’s van de ruimte met bijbehorende afmetingen. Wij denken graag vrijblijvend met je mee.

    Hoe werkt styling aan huis?

    K
    L

    Wij komen bij jou thuis met veel woonitems vanuit onze webshop. Op het moment dat wij bij jou thuis zijn, bekijken wij samen met jou op dat moment wat het mooiste past in jouw interieur. Het leuke hiervan is dat we het evt. combineren met woonitems die jij al hebt staan in het interieur. Zodat het een mooie combinatie wordt tussen bestaande items en nieuwe items. Daarnaast laten wij de items direct bij jou thuis staan. Zo is het direct ingericht en ben jij direct klaar.
    De styling kan voor meerdere plekken in het interieur zoals eettafel, dressoir, kast of die moeilijke hoek wat maar niet lukt.

    Mocht blijken dat je nog items nodig hebt die wij nu niet aanbieden in onze webshop dan kunnen wij evt. in overleg ook nog woonitems voor je persoonlijk zoeken.

    Ik heb betaald, maar geen orderbevestiging ontvangen. Wat moet ik doen?

    K
    L
    Het kan soms 60 minuten duren voordat je de orderbevestiging ontvangt. Check tussentijds ook je spam. Na 60 minuten nog geen orderbevestiging ontvangen, neem contact met ons op via het contactformulier.

    Kan ik ook betalen met een cadeaukaart of tegoedbon?

    K
    L
    Ja dit kan. Bij het afrekenen wordt de mogelijkheid gevraagd om een kortingscode in te voeren. Hier kun jij jouw code invoeren.

    Ik heb zojuist een bestelling geplaatst. Wanneer wordt het verzonden?

    K
    L
    Binnen 1 – 3 werkdagen wordt jouw bestelling verzonden. Je ontvangt een track en tracé code zodra jouw bestelling is verzonden.

    Kan ik retourneren als ik een bestelling heb geplaatst?

    K
    L
    Heb je een bestelling ontvangen en voldoet dit om welke reden dan ook niet aan jouw verwachtingen? Stuur het betreffende product binnen 14 kalenderdagen na ontvangst retour op eigen kosten in de originele verpakking en ontvang jouw geld terug.
    Niet goed = geld terug garantie.

    Let op: Droogbloemen, pluimen, veren en/of grassoorten mogen niet retour worden gezonden. Sale items mogen niet retour worden gezonden. Daarnaast mag het product niet beschadigd zijn en de labels dienen te blijven zitten. Er volgt geen terugbetaling als het geretourneerde product beschadigd is of te laat retour is gestuurd.